دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1403 - 10:44

فیلم| سیره قرآنی عملیات «وعده صادق»

فیلم| سیره قرآنی عملیات «وعده صادق»
جمهوری اسلامی ۱۳ روز بعد از حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، عملیات «وعده صادق» را به اجرا گذاشت و هیمنه رژیم خبیث و آمریکای جنایتکار درهم شکست که این موضوع البته دارای آموزه قرآنی هم هست.
کد خبر : 905949

خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ همزمان با لحظه «انتقام سخت» جمهوری اسلامی ایران از رژیم فاسد و جعلی صهیونیستی، مردم غیور و شهیدپرور سراسر کشور گرد هم آمدند و بانک «الله اکبر» و «مرگ بر اسرائیل» سردادند و این لحظات تاریخی را جشن گرفتند.

پس از حمله بُزدلانه و از سر استیصال رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، مردم ایران و مسئولان خواستار انتقام سخت شدند و بالاخره شامگاه شنبه «وعده صادق» به وقوع پیوست و هیمنه پوشالی رژیم جنایتکار آمریکا و رژیم ظالم و کودک‌کُش صهیونیستی درهم شکست.

این عملیات غرورآفرین جمهوری اسلامی موجی از شادی را در کشور به وجود آورده و هنوز که هنوز است مردم در کوچه و خیابان، بازار، ادارات، مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز آموزشی و نظامی صحبت از عملیات «وعده صادق» می‌کنند و در دل خداوند را بابت این اتفاق میمون شکرگزار هستند.

در این راستا، خبرنگار آنا گفت‌و‌گویی را با محمدکاظم کاوه‌پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و واحد یاسوج (استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه) ترتیب داده است.

ویدئوی این گفت‌و‌گو را در زیر ببینید:

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته